vinkelina

Trådstartare
Har suttit och klurat ut ett nytt "vuxenspel" att spela tex på en förfest. Lite mer vågat, fräckt osv

Skall förekomma frågor man skall besvara på och det är där jag kört fast. Skulle behöva ca 100+ olika frågor (så att de inte tar slut för fort) och har kommit till ett 70 ca

Behöver därför lite påhittig hjälp från buke

Kategorierna är (och exempel på frågor)

SEX
Antal partnes

JOBB
Konstigaste sättet man fått jobb på

SANNING
Är du kär i någon vid bordet

KONSEKVENS
Kyss en av motspelarna

(och om ni kommer på nån fler vore det toppen)

Man kan välja att inte svara på frågorna men får då ett straff, tex backa på spelplan, stå över osv. så ingen skall behöva känna sig obekväm.

Spelet är tänkt att spela när man kanske har lite alkohol i blodet och är glada och frimodiga ;)
 
Sv: Spelidé

Låter väldigt likt Våghals, minus spelplanen då. Men ska du inte sälja det på marknaden så googla på Våghals så kommer du få en hel del inspiration skulle jag tro. Om du inte redan spelat det :)
 

Liknande trådar

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
66 829
Senast: Hemlig21
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har snart klarat av femte veckan på jobbet som jag blev omplacerad till vid nyår. Det börjar pratas om att jag ska få några...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 671
Hästhantering Hej! Om tråden ligger fel får gärna moderator flytta den. Jag håller på att rida in min 3-åriga arabvalack, det går jätte bra och...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: KasperTim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp