Spara på datan från DVD?

D

Don_93

Jag brännde ner lite filmer på min ponny som jag hade på datan till en DVD, sen var ja dum nog att ta bort dem från datan för att få lite mer plats till nya filmer. Nu skulle ja jättegärna vilja ha tillbaka dom på datan.
Kan man kopiera dom från DVDn till datan och hur gör man?
Skulle bli jätteglad om ngn skulle kunna hjälpa mig:bow:
 
Sv: Spara på datan från DVD?

Tja du kan öppna din DVD skiva och markera de filer du vill ha.
Sedan under menyn längst upp som heter "Redigera" så finns det en som heter "Kopiera till katalog" och där väljer du vad du vill kopiera dina filer till.
 
Sv: Spara på datan från DVD?

Don_93 skrev:
Jag brännde ner lite filmer på min ponny som jag hade på datan till en DVD, sen var ja dum nog att ta bort dem från datan för att få lite mer plats till nya filmer. Nu skulle ja jättegärna vilja ha tillbaka dom på datan.
Kan man kopiera dom från DVDn till datan och hur gör man?
Skulle bli jätteglad om ngn skulle kunna hjälpa mig:bow:

För mig funkar drag n´drop till skrivbordet...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 848
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 403
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 913
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 624
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp