Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.hemnet.se/bostad/gard-4rum-ragunda-ragunda-kommun-utanede-126-19098365

Jisses vad jag är köpsugen nu! Men framtida torpköp ligger några år framåt i tiden, har på tok för lite sparat för att finansiera ett renoveringsobjekt just nu. Men jag har åkt förbi gården ett antal gånger, läget är helt perfekt! Nära till Thailändska paviljongen men ändå en bit ifrån så man blir inte allt för störd när det är festivaler där.
Hoppas den som köper det renoverar varsamt! Alternativt att det inte säljs o jag kan köpa det om typ 5-7 år :p
 
Den här!! Mer rosa!
cbild5acaa5evdq1023ss-816905505-rszww1265-80.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
55 56 57
Svar
1 126
· Visningar
80 062
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 024
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp