Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta.
Har lite svårt för delar av inredningen i stora huset känner jag. Tilltalas nästan mer av uthyrningshusen, om än att jag gärna bor på lite större yta.
Men sjön kunde ju vara trevliga om man råkar blir rik.
Behöver ett häststall också i och för sig 😇.
"Altuna Billerstena 5, Fjärdhundra | Svensk Fastighetsförmedling" https://www.svenskfast.se/gard/upps...?utm_source=hemnet&utm_medium=referral#bilder
 
Hmm... frågan är hur hårt trafikerad den järnvägen är. Det kan inte vara nån huvudled tänker jag? Den går ju vid kusten...
Det går en del nattåg och gods där(jag själv senast förra veckan :D) på nätterna, ansluter ostkustbanan till banan upp till Ljusdal(-Ånge-Östersund). Man viker av i Kilafors eller Söderhamn och kommer ut på andra stället via Marmaverken och Mobodarne, Bergvik ligger typ mittemellan dessa om inte kartan ljuger för mig.
 
Det går en del nattåg och gods där(jag själv senast förra veckan :D) på nätterna, ansluter ostkustbanan till banan upp till Ljusdal(-Ånge-Östersund). Man viker av i Kilafors eller Söderhamn och kommer ut på andra stället via Marmaverken och Mobodarne, Bergvik ligger typ mittemellan dessa om inte kartan ljuger för mig.

Jag gillar ju tåg så det hade funkat för mig :o :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
55 56 57
Svar
1 126
· Visningar
80 076
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 024
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp