Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Från djungeltapeten man möts av i hallen blir det bara värre... :yuck: mina ögon går i kors nu av allt det grilliga O_o
Utsidan som visade ett sånt gulligt litet hus... :crazy:

Ja, det var gulligt på utsidan men insidan behöver en exorcism :wtf: plus att jag såg vid en andra titt att de verkar som om kaklet vid spisen i köket är snett uppsatt... de har alltså jävlats med mönsterpassningen på tapeterna från helvetet men inte orkat sätta upp kaklet rakt?! O_o

Vi ska inte ens gå in på den färskt blodröda muren i köket... :cautious:

Ja, det var gulligt på utsidan men insidan behöver en exorcism :wtf: plus att jag såg vid en andra titt att de verkar som om kaklet vid spisen i köket är snett uppsatt... de har alltså jävlats med mönsterpassningen på tapeterna från helvetet men inte orkat sätta upp kaklet rakt?! O_o

Vi ska inte ens gå in på den färskt blodröda muren i köket... :cautious:
Ju mer jag tittar på kaklet så undrar jag, det ser ju nästan ut som om det skulle vara en platta? Alltså inte kakel på riktigt utan bara en skiva som är uppsatt?

4d63dsed99pkg7gj.jpg

Det skiljer en hel del i höjd på golvet vid tröskeln... :D

@aprilmaj Exakt! Jag förstår att många kan tilltalas av anonymiteten när man ska skapa sig en bild av hur man själv skulle passa in i boendet men jag blir mest illa till mods.

Sedan när blev homestaging så likriktat och livlöst?

När vi fick tillgång till allas hem via internet?

Du har nog helt rätt i det.

...men det finns få saker som är så frustrerande som när det bara finns exteriörbilder i husannonser och inte ens en liten sneakpeak inifrån. :angel: :devil: Det gäller väl mest riktigt exklusiva objekt, men ändå. Vadå nyfiken i en strut? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 856
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama