Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

Tyckte att sängen var rätt fult upphängd också. Ser inte särskilt pålitligt ut, tycker jag... Usch, jag hade fått svindel ;)!

Jag gissade på att de knäppt bilden med lång slutartid och två av hästarna flyttat på sig.. Eftersom det också såg väldigt ljust ut därinne...

Känner att det inte alls är positivt för ett hus att stå orort i 100+ år... någon mer? ;)

Jag har hört att de tar flera bilder som de senare lägger ihop.

Kl

Lite annorlunda badrumsfärger :D

aHR0cHM6Ly9pbWFnZXMwMi5mYXNhZC5ldS8yNC80MDAwMTcvNDA1NzE1L2xhcmdlLzIxMjE2MTUuanBndzY5MGgxMDM1bWluc2lkZXIwczBiMHQ=.jpg

Här har vi ett stylat hus! http://www.skeppsholmen.se/sv/object/images/s-293237/ Men jag fattar inte varför de nästan aldrig visar några bilder från stallet när de säljer hästgårdar?

Vad skönt att se bilder inifrån det huset. Huset och gården ser ju fantastiska ut på utifrån, men jag skulle ALDRIG vilja bo där. Hur kan man någonsin få det hemtrevligt? Går det att få bort den extremt stela känslan liksom?

Nog tror jag att man skulle kunna få det hemtrevligt, lite omtapetseringar och så in med trevliga mjuka möbler, lite rejäla tavlor och en massa vänner så blir det nog trevligt! Poolområdet är nog det som jag tycker är allra konstigast, det ser lite utslängt ut på gräsmattan. ;)

Hehe, det är poolen som jag mest skulle vilja ha :P
Å andra sidan vill jag kunna träna frisim hemma, det kanske inte alla känner ett behov av.

Jag kommer gärna på inflyttningsfest om du köper det Snurrfian :)

Jag tycker att man ofta ser att såna här hus hårdrenoveras, så att husets själ går förlorat. Med det här huset är det väl inte så farligt, men när det är trä och tom snickarglädje ute och man sen kommer in i ett sterilt rymdäventyr med blanka ytor i svart/vitt då har det gått för långt. Vill man bo så är det bättre att bygga nytt, enligt mig.

Hehe, det är poolen som jag mest skulle vilja ha :P
Å andra sidan vill jag kunna träna frisim hemma, det kanske inte alla känner ett behov av.

Jag kommer gärna på inflyttningsfest om du köper det Snurrfian :)

Jag måste nog ta och köpa mig lite trisslotter... ;) Fast jag vill ju ha ett stall om jag nu ska köpa mig en jättegård! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 852
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama