Sova på mage?

Sv: Sova på mage?

KL
Det är väl även så att det inte bara är ryggsovandet som minskat psd. Även rekommendationerna att inte ha för varmt bäddad och framförallt att inte röka har bidragit vad jag har förstått.

Vi hyrde att andningslarm när sonen ville sova på magen, men jag var aldrig allvarligt orolig.

Jo det stämmer. Han har aldrig täcke för han är redan som en kamin, ibland har han pyjamas ibland bara en body. Han har bara haft kläder ett par veckor, det har varit så varmt.
Jag har också hört att rökningen framförallt under graviditeten bidragit till psd.

Jag är faktiskt inte så orolig.
Min BVC-tant sa att fram till 1995 skulle alla barn sova på mage och det är ju inte så länge sen! :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 183
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 216
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 661
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd