Sova över hos killar

De flesta har väl diskuterat utifrån sina egna erfarenheter?
Återigen finns det ju ett alternativ till, och det är att lära känna killen/killarna det handlar om. Inte bara via dataspel utan personligen. Det är givetvis inte någon garanti men bygger en del broar tänker jag.
Den enda motiveringen var ju inte att det var pojkar, därför förstod jag inte varför du frågade det. Omständigheterna kring den häe tjejen är ju speciella.

Eller tycker du att det är något alla flickor ska behöva få erfarenhet från, ju förr desto bättre, för att alla minsann får gå igenom det ändå (vilket är rent skitsnack, jag har tack och lov själv sluppit de erfarenheterna till exempel)?

Jag håller med dig. Jag har inte heller några negativa erfarenheter i bagaget.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 497
Senast: Bullen22
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 500
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • Utemöbler
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka