Aliil Trådstartare 13 Dec 2009 #1 e det någon annans hund som sover med öppnaögon(tredej ögonlocket stängt). min hund sover i stort sett alltid med öppna ögon. ser skit äkligt ut...
e det någon annans hund som sover med öppnaögon(tredej ögonlocket stängt). min hund sover i stort sett alltid med öppna ögon. ser skit äkligt ut...
ylvaaskersund 13 Dec 2009 #2 Sv: sova med ögonen öppna Min Grand Danois tik gör det oftast, hon är åxå extremt svårväckt!
Aliil Trådstartare 13 Dec 2009 #3 Sv: sova med ögonen öppna skönt att det inte bara e min! men min e väligt lätt väcket, bara man petar på henne vaknar hon. fast konstigt nog inte när man petar vid ögonen
Sv: sova med ögonen öppna skönt att det inte bara e min! men min e väligt lätt väcket, bara man petar på henne vaknar hon. fast konstigt nog inte när man petar vid ögonen
Modig_Korn 13 Dec 2009 #4 Sv: sova med ögonen öppna Mina har gjort det när de var valpar/unghundar. Men inte efter att de växt upp x)
Sv: sova med ögonen öppna Mina har gjort det när de var valpar/unghundar. Men inte efter att de växt upp x)
Lona 13 Dec 2009 #5 Sv: sova med ögonen öppna Min förra hund gjorde det, ofta så rullade hon upp ögonen så att bara vitorna syntes, såg skitläskigt ut...
Sv: sova med ögonen öppna Min förra hund gjorde det, ofta så rullade hon upp ögonen så att bara vitorna syntes, såg skitläskigt ut...
Aliil Trådstartare 14 Dec 2009 #6 Sv: sova med ögonen öppna Hon e två år nu. Får hoppas på att hon slutar med det snart. Man kan ju få mardrömmar för mindre.
Sv: sova med ögonen öppna Hon e två år nu. Får hoppas på att hon slutar med det snart. Man kan ju få mardrömmar för mindre.