sova med ögonen öppna

Aliil

Trådstartare
e det någon annans hund som sover med öppnaögon(tredej ögonlocket stängt). min hund sover i stort sett alltid med öppna ögon. ser skit äkligt ut...

Sv: sova med ögonen öppna

skönt att det inte bara e min! men min e väligt lätt väcket, bara man petar på henne vaknar hon. fast konstigt nog inte när man petar vid ögonen:confused:

Min förra hund gjorde det, ofta så rullade hon upp ögonen så att bara vitorna syntes, såg skitläskigt ut...

Hon e två år nu. Får hoppas på att hon slutar med det snart. Man kan ju få mardrömmar för mindre.

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 042
Senast: bollen__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 316
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 493
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar