Sötnos!!!!

boccia

Trådstartare
Bara måste få dela med mig av mina föräldrars nyinköpta underbaring, Löjtnantshjärtats Pandora ("Doris")

Kan man motstå något så sött?? :love:

IMG_0857.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0861.jpg

Sv: Sötnos!!!!

Jättesöt tjeja! :love:
Vi fick hem vår lilla dallistös förra fredagen; City Kid's Flying Witch heter hon, men får gå under arbetsnamnet Soya.
...Jaha, ska vi lägga upp någon taktik för att slippa mötas i juniorklass nästa sommar? :angel:

IMG_6189red.jpg

IMG_6130red.jpg

IMG_6191red.jpg

Sv: Sötnos!!!!

Jättesöt tjeja! :love:
Vi fick hem vår lilla dallistös förra fredagen; City Kid's Flying Witch heter hon, men får gå under arbetsnamnet Soya.
...Jaha, ska vi lägga upp någon taktik för att slippa mötas i juniorklass nästa sommar? :angel:

IMG_6189red.jpg

IMG_6130red.jpg

IMG_6191red.jpg

Jättesöt hon också. :laugh:
Det kan väl vara kul att mötas i ringen (bara jag får vinna :devil:)
Vet inte alls hur mkt mamma hade tänkt ställa ut, men eftersom tanken med valpen är att hon ska bli kennelns nya avelstik så blir det väl en del springande i utställningsringarna antar jag (och eftersom mamma som är sjukpensionär pga ryggen så blir det väl jag som får visa antar jag...)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 175
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag jobbar hemifrån och streamar höjdpunkter från älgvandringen 2023 för att få lite bakgrundsljud. Doris tycker att örnen var väldigt...
2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: Reville
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka