Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av egen erfarenhet kan jag säga, hade någon stoppat mig från att slå i dörrar när jag var tonåring hade stolar och bord kommit flygande. Jävlars vad arg jag kunde vara...
Tippar att de sa "Slår du i dörren en gång till skickar vi dig till Afrika" och du ropade "JAAAAA!"Vart skulle de gjort av mig menar du? I skogen?
Nä, det är dyrt att skicka ungar till Afrika stup i kvartenTror inte de vågade riskera att säga sådana saker, som sagt.
Inte då, man skickar en gång, antingen åkte problemet eller så är det en nyttig läxa för ev syskon att se vilka konsekvenserna blir.Nä, det är dyrt att skicka ungar till Afrika stup i kvarten
Jag slog mycket i dörren när jag var liten och fruktansvärd. Pappa lessnade och plockade helt enkelt bort dörren, att vara utan dörr i en vecka var måttligt roligt. Jag tror vi gjorde om det där (jag slog - pappa tog dörren) ett par gånger men sen slutade jag
Jag tänker att det här är ett rätt lätt råd att ge men ett svårare råd att följa. Hur exakt ska man ta itu med det? Du har ett barn, okänd ålder, som när hen blir förbannad blir JÄTTEARG och därför slår i dörrarna. Jag förstår att det är svårt att hantera som förälder. Har du några mer konkreta råd till TS så kanske det blir lättare för henne?Inte okej beteende, lös orsaken istället för symptomet.