Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte alls bättre eftersom man förlorar en timme dagsljus efter jobbet då man har tid att vara ute. Med normaltid året om blir det mer innesittande.Om vi nu ska byta är det bättre med vintertid/normaltid året om.
För mig blir det inte alls så. Jobbar mycket ute under dagarna och föredrar vintertidDet är inte alls bättre eftersom man förlorar en timme dagsljus efter jobbet då man har tid att vara ute. Med normaltid året om blir det mer innesittande.
Vill ha normaltid året om. Är jättemorgontrött och har svårt att vakna till på morgonen, och sommartid på vintern skulle innebära att solen gick upp runt 11 när det är som värst. Min dygnsrytm och sömn skulle bli ännu sämre än vad den redan är.
Om jag bara skulle se till aktiviteter skulle jag föredra sommartid, men sett till mitt mående så är jag lite bekymrad över om vi skulle få sommartid året runt.
Alla är inte som du heller. De som inte orkar kliva upp tidigt missar den där timmen, men på eftermiddagen har nog alla hunnit vakna och kan nyttja ljuset.Alla är inte som du.
Ganska många människor kliver upp tidigt även om de är lediga, arbetslösa eller what ever anledning som gör att de inte ska iväg på jobb om mornarna och då är den där extra timmen med ljus helt suverän.
Jag tycker om sommartid, men ogillar normaltid, vill gärna ha så ljusa eftermiddagar och kvällar som det går!Vad tycker ni om sommartid?