Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger detsamma, hade varir skönt att slippa ställa klockarna fram å tillbaka också.Permanent sommartid skulle vara typ det bästa som skulle kunna hända. Det skulle göra enormt mycket för min energi om man fick ha ljust en timme längre på vintern.
Exakt. Den timmen gör mycket.Permanent sommartid skulle vara typ det bästa som skulle kunna hända. Det skulle göra enormt mycket för min energi om man fick ha ljust en timme längre på vintern.
Då får du ha Stockholm söder eller norr om dej. Jag som bor på västkusten stämmer det inte med oavsett normaltid eller inte och vill inte tillbaka till när Göteborg och Stockholm hade olika tider.Jag vill ha permanent normaltid.
Solen ska vara i söder klockan 12. Punkt slut!
* Jenny *
Håller med. Påverkas inget av att ställa om klockan åt ngt håll.Jag tycker att det funkar bra och ser ingen anledning att ändra på nuvarande system
Jag är likadan.Jag älskar varenda minut av det! Ljusa kvällar får mig att orka göra någonting av kvällarna. Ljus på morgonen är bortkastat på mig. Jag blir deprimerad av att sakna ljus på kvällen inte på morgonen.
Tidsomställningen blir jag inte påverkad av alls.
Jag älskar varenda minut av det! Ljusa kvällar får mig att orka göra någonting av kvällarna. Ljus på morgonen är bortkastat på mig. Jag blir deprimerad av att sakna ljus på kvällen inte på morgonen.
Tidsomställningen blir jag inte påverkad av alls.