Sv: Sommarmammor 2010
Hahaha! Din sambo hade kunnat vara min!! Idag var vi t.ex. På bauhaus för att handla all badrumsinredning. Jag bestämde typ allt och jag tvingade honom tillslut att välja knoppar till handdukarna
alla är vi väl olika och just med bebissaker och allt till bebis vill jag att vi gör och fixar tillsammans, för honom är inte det lika viktigt, men han skulle aldrig handla utan mig, tack och lov!
Det handlar ju inte om att man på något sätt vill köra över
sin sambo (inte jag iallafall), utan man är väl bara olika som människor..
Ja- jag tror faktiskt det... Om han inte gör det jag bett honom om alltså...Naturligtvis innebär det mer än att bara dammsuga såklart. Vika tvätt, diska, o så är helt ok. Då blir jag glad istället
Han hade defenitivt INTE fått åka o handla alla barnsaker utan mig... Det skulle vara katastrof för mig... Jag vill verkligen planera allt- i minsta detalj- men det gör jag ju med allt så varför skulle det vara annorlunda nu?
Sen att jag ligger i som en blodigel nu är ju för att så fort snön är borta kommer min sambo att bygga klart på mitt stall... Det är snart sommar o då ska våra lån försöka komma in i bottenlån så det är MYCKET att göra så fort det bara går...
Och JA- jag har bestämt allt på bygget o i vårt renoverade hus också. MAn väljer väl sambo med omsorg... Sjukt men han har inte så mkt egen vilja- HAn vill mig bara väl
Hahaha! Din sambo hade kunnat vara min!! Idag var vi t.ex. På bauhaus för att handla all badrumsinredning. Jag bestämde typ allt och jag tvingade honom tillslut att välja knoppar till handdukarna
alla är vi väl olika och just med bebissaker och allt till bebis vill jag att vi gör och fixar tillsammans, för honom är inte det lika viktigt, men han skulle aldrig handla utan mig, tack och lov!
Det handlar ju inte om att man på något sätt vill köra över
sin sambo (inte jag iallafall), utan man är väl bara olika som människor..