Kaktusblomma
Trådstartare
Ja, då var vi nästan uppe i 2000 inlägg i förra tråden, så vi fortsätter väl här då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du med dig skötväska också? Knöligt att få med allt utan vagn inbillar jag mig...
Jag vill inte bli sist iafHehe!
Har ni lagt märke till att Aaricia och Bubbaz bytte datum med varandra?
Usch, det är jobbigt med ledsna bebisar. Min var gnällig från 16 till 19 när hon slocknade. Gnäll, gråt, inget som hjälper. Vill inte äta, inte sova, inte sitta i famnen, inte babysitter...suck. Man räcker inte till, känns det som.Ebba som sovit som en klocka i många veckor nu är väldigt ledsen idag....
Jag har också smygtittat på större bil, har idag en passat. Men jag vet inte. Borde vara enklare att köpa en smidigare vagn, eller låta hunden sitta utan bur. Eller hur?Aaricia: vi har en ganska liten bil (Mazda 626 halvkombi), 2 stora hundar (rottis och dobermann) och förstås bäbis och vagn (Teutonia Fun). Att rymma hundar OCH vagn räknar vi inte med att någonsin kunna klämma in i mindre än en van/minibuss. Dock sväljer den mer än man kan tro! Kan du plocka isär chassi och liggdelen åtminstone relativt lätt? Kanske rymma en av delarna i hundburen? *spånar hejvilt* Vi har nån gång gjort lösningen chassi bak - liggdel i passagerarsätet fram. H åker alltså bak, som du nog förstår Annars går det ju att ha liggdelen bak.
Kan tillägga att större bil nog snart blir verklighet för oss, bara vi hittar rätt!
Varför låter det så enkelt, varför ska jag krångla till det så. Provar The Western_Ivy-way imorgon då jag ska till en galleria med norpan (scary )jag lämnar stora skötväskan i bilen och bär med en liten "necessär" med typ blöja, engångsunderlägg, liten kräktrasa o några våtservetter, då klarar man ett byte, blir det kris har man resten i bilen Har även en filt med hängande på selen eller runt M.
Funkar super
Har inte funnits något namn att avslöja tidigare heller. Maken och jag har haft några namn som vi sas valt mellan och det var nu i helgen som vi definitivt bestämde oss för Johan.Johan! Namnet har du inte avslöjat tidigare va?
Var ett tag sedan du uppdaterade. Hur går det för er?
Jag har också smygtittat på större bil, har idag en passat. Men jag vet inte. Borde vara enklare att köpa en smidigare vagn, eller låta hunden sitta utan bur. Eller hur?
Ska först lära mig att plocka av hjulen på vagnen, tror det funkar då.