Jag hade yttepytte snuva på min 6 veckors fölis idag (vi pratar typ en liten rännil med helt klart snor i ena näsborren och helt opåverkad unge). Min spontana tanke var att han kommer dö inom det närmsta dygnet av typ kvarka som bara drabbar honom då inget av stona hade minsta lilla tecken på snor. Logiskt resonemang då de gått helt isolerade i två veckor från övriga gården och jag hanterar dem separat efter dusch och klädbyte varje kväll.
Hej hypokondriker på häst.
Den logiska förklaringen som ligger närmast till hands är lite pollenreaktion, träden exploderar här just nu.
Har börjat få halsbrännan från helvetet om kvällarna och idag har jag haft rätt ont i ryggen och även i magen när jag jobbade. Kändes typ som att bebisen snurrade rakt upp i sidan där ett tag, vilket överensstämmer med att hela magen lutade åt höger när jag satte mig i solen. Såg helt sjukt ut, som en vattenballong typ.
Bjuder på den osexigaste bilden som någonsin visats för att demonstrera, skickade till sambon. Rätt tydligt var bebis ligger. Älskar den karakteristiska linjen på magen också.