Här rullar det på i full fräs! Jobbar mer om dagarna nu så knodd är hemma med pappa. Pappa är understimulerad till max, även om det är roligt att ta hand om barn så klart. Själv har jag dåligt samvete för jag är ofta både trött och har ont i kroppen när jag kommer hem (fysiskt arbete och kass rygg), så jag orkar inte vara den där roliga mamman fullt ut. Tänker att det blir väl bättre framöver.
Knodd har kommit in i nån fas där han bara ska ha ersättning, ingen mat duger. Vet inte om det beror på tänderna? Han har 2 eller 3 på väg upp och 8 tänder totalt, tror det gör ont i munnen på honom. Hur många tänder har era? Vi gör ingen grej med maten, tänker att det ger sig väl till slut. Däremot har vi lite bekymmer med magen, vi fick lactulos rekommenderat på BVC men han har fortfarande glapp där han inte sköter magen utan det går några dagar emellan. Vet inte vad man gör åt det, jag blir så nervös när han inte bajsar.
Visa bifogad fil 15400
Fin bild!
Milo har åtta tänder, fyra uppe och fyra nere. Även han har blivit lite kinkig med maten nu, inte så farligt men lite, och han håller på mycket med fingrarna i munnen. Kanske fler tänder på väg även här. Hur snabbt brukar det gå egentligen? Känns som att det borde vara lugnt ett tag nu.. Men tydligen inte.
Här bajsas det inte heller varje dag, kan gå 2-3 dagar emellan ganska ofta. Har inte oroat mig för det då han inte verkar ha ont i magen eller så. Verkar din knodd ha ont?