Min ena ligger mellan mitt myom och livmodern på ett dumt sätt. Det gör ont att hitta den
Ja, det var inte så kul, läkaren bad om ursäkt hela tiden, haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ena ligger mellan mitt myom och livmodern på ett dumt sätt. Det gör ont att hitta den
Härligt @ninsan , grattis!
Ska jag äntligen våga mig in i tråden då? Var på veckans andra VUL idag och det finns en 6,5 mm lång liten grodd där inne och ett hjärta som slår! Vecka 6 + 5 idag
När jag gjorde i v 8 såg vi bara två små cashewnötter med tickande hjärtan. Vid kub några veckor senare var det plötsligt två små minibebisar med huvud, armar och ben!
Haha... jag förstår inte hur dom på jobbet inte har fattat än.
Jag har dragit ner från konstant en kaffekopp i näven till enbart enstaka gånger istället dricker jag massa bubbelvatten istället.
Sen har jag slutat röka tvärt.
Jag är tröttare än vanligt och har sämre tålamod med vikarier.
Ska ni ta reda på könet eller låta det blir en överraskning?
Varför/ varför inte?
Vi ska inte ta reda på det, hellre överraskning, oavsett så blir jag glad!
Varför/ varför inte?
Varför/ varför inte?
Alla gör dom de vill men jsg blir lika förvånad varje gång jag läser det.
Är du likadan med färg till er vuxna MikaTela? Blått till mannen, rosa till dig? Eller är det en barngrej?
Har jag skrivit nånstans om blått respektive rosa till att börja med? :s
För det andra avgör väl jag själv hur jag klär mitt blivande barn - mitt barn kommer iaf vara en HAN eller HON och ingen höna. Men framförallt så kommer mitt barn vara en egen individ!
Och nä min karl skulle ALDRIG klä sig i rosa! Och ja jag använder mycket olika röda nyanser.
Äsch, jag köpte en påse med typ 10 begagnade bodysar/klädesplagg när jag inte var gravid.Är i vecka 11 och idag köpte jag första två bodysarna och en napp.
Äsch, jag köpte en påse med typ 10 begagnade bodysar/klädesplagg när jag inte var gravid.