Det är hon ju det är jag som inte riktigt hängt med att hon blivit så stor att hon faktiskt inte MÅSTE äta hela tiden
Jag har inte provat ersättning ur pipmugg men hon gillar att dricka vatten ur pipmugg så mycket möjligt att det kan fungera, tack för tipset!
Gröt gillar hon inte men provade klämmis nu igår (nån fruktsmoothie) och det gillade hon verkligen, helt fantastiskt att man SJÄLV kan trycka ut maten tyckte hon Det hamnade dock inte bara i munnen haha
Skulle behöva vara iväg fyra timmar nästa söndag på förmiddagen. Hon brukar amma ungefär kl 8 och kl halv 11 eller 11 och sen sova förmiddagslur. Jag skulle behöva vara iväg 9-13 ska jag våga hoppa över 11-målet och låta pappan prova ge ersättning Jag har iofs bett om att få en paus efter halva tiden för att åka hem och amma men kanske är överdrivet nojigt..
Tycker absolut du ska våga ta dig iväg. Pappan kan ge ersättning eller klämmis eller nåt annat. Hon klarar sig fint, inte måste du hem och amma på den korta tiden. Visst tar det tid att inse att de blir större!