Nej här finns verkligen inget att säga till om :-)Haha, tack! Känns inte som vi har nåt att säga till om dock. Sjukt irriterande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej här finns verkligen inget att säga till om :-)Haha, tack! Känns inte som vi har nåt att säga till om dock. Sjukt irriterande.
Inatt har jag också sovit dåligt, även om det tack och lov är mer sällan nu för tiden. Det har regnat hela natten och jag har ångest för fölungen ute på betet Försöker intala mig att de är hästar och hästar är gjorda för att vara utomhus Men hon ser så eländig ut när det regnar...Jaha, då sitter man i soffan. Vaken som vanligt.
Usch ja. Vilket väder det har varit i natt. Har haft lite ångest över mina vuxna hästar på bete...Inatt har jag också sovit dåligt, även om det tack och lov är mer sällan nu för tiden. Det har regnat hela natten och jag har ångest för fölungen ute på betet Försöker intala mig att de är hästar och hästar är gjorda för att vara utomhus Men hon ser så eländig ut när det regnar...
Tidigt bm-besök så nu är det snart ingen idé att somna om.
Här var det oxå bm-besök idag, v 36 (35+1). SF-mått 36, följer min höga kurva väl Hjärtljud 145 och blodtrycket fortsatt stabilt.
Vi pratade om förlossningen och förväntningarna inför den. Jag ser ju fram emot den massor så det enda är egentligen rädslan för att bli överkörd, jag bad henne skriva in i journalen att jag vill vara delaktig i planeringen och de beslut som tas. Jag är själv sjuksköterska och har jobbat på förlossningen som undersköterska så jag tror mig ha skapliga förkunskaper och vill därför veta hur barnmorskan tänker.
Sen kan det ju hända att man skiter i allt när man väl är där och då är det så
Heja!Läkaren skulle hon diskutera med...
Vattnet har gått, så nu är det väl ofrånkomligt