Så länge den inte är missnöjd då... jag blir fel i huvudet av sömnbrist men man kom in ett snabbt i att sova när bebisen sov på dagarna. Det underlättade massor.Precis, nog mysigare att vara vaken med en (två) bebis....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge den inte är missnöjd då... jag blir fel i huvudet av sömnbrist men man kom in ett snabbt i att sova när bebisen sov på dagarna. Det underlättade massor.Precis, nog mysigare att vara vaken med en (två) bebis....
Både och! Jag både längtar och våndasLängtan är stor nu!! Någon mer som känner så?
Längtar mest efter att kunna spela fotboll med dottern utan smärta har kommit till stadiet "shit! 2 barn under 3 år?! Hur ska det här gå?" så på den fronten får bebis gärna vänta lite.Längtan är stor nu!! Någon mer som känner så?
Mest efter att bli normal. Kunna sova, röra sig och inte behöva vara försiktigLängtan är stor nu!! Någon mer som känner så?
Mest efter att bli normal. Kunna sova, röra sig och inte behöva vara försiktig
Men det klart, lite nyfiken på de små är man ju... Även om längtan efter att inte vara gravid är större just nu (får man känna så?)
Hoppar in från vårtråden, BF i torsdags och mitt svar är JA! Man får känna så! Jag skulle inte överleva just nu om jag la på mig själv att inte få ha de känslorna... Jag tror det är naturen som får oss att känna så för att vara mer redo för förlossningMest efter att bli normal. Kunna sova, röra sig och inte behöva vara försiktig
Men det klart, lite nyfiken på de små är man ju... Även om längtan efter att inte vara gravid är större just nu (får man känna så?)
Jösses, du är snart färdig! du har bebis inom en snar framtid även om det känns jobbigt. Är du sist ut? Spännande ändå, det är ju "vår" tid att föda nu, snart är det dags!Hoppar in från vårtråden, BF i torsdags och mitt svar är JA! Man får känna så! Jag skulle inte överleva just nu om jag la på mig själv att inte få ha de känslorna... Jag tror det är naturen som får oss att känna så för att vara mer redo för förlossning
Jag längtar efter mina vanliga kläder och att inte behöva anpassa sexet Men ja det ska bli spännande med en ny unge också
Hade extremt slappa amningsbh:ar förra gången. Ur den vinkeln var de bra faktiskt. Dock dåligt stöd. Hoppas du får ordning på det. Man blir så himla slagen av mjölkstockning.Igår var vi på BVC och lilleman vägde 3220g. Så nu har vi passerat viktgränsen för att få använda bärselen Beco Gemini som jag har inhandlat. Tyvärr är vädret rent ut sagt skit, storm och ösregn, så vi håller oss inomhus idag.
I fredags fick jag mjölkstockning, 39.8 graders feber med frossa och huvudvärk. Jag hade nog haft en för tight BH och blivit lite kall. Det gick över med pumpande och febernedsättande. Tyvärr är den tillbaka idag igen. Inte lika hög feber dock. Får sluta använda amningsbh och låta dem vila från tryck. Sjukt känsliga brösten blir
Sex? Vad är det?Jag längtar efter mina vanliga kläder och att inte behöva anpassa sexet Men ja det ska bli spännande med en ny unge också
Haha, tack! Känns inte som vi har nåt att säga till om dock. Sjukt irriterande.@Mauen med tanke på att du bär på två så är du kanske den enda som det skulle kännas ok med trängning i kön från.
Jättekonstig mening men du fattar, orkar inte formulera om mig nu. Har försökt få igång förlossningen med ett pass gravidyoga