Aha, men då låter det som att det är programmet vikarien behöver lära sig till stor del. Att bli bekväm i det?Låter skönt med en vetevärmare, det kanske vore något något. Synd att man inte får använda back-on--track boxers när man är gravid, de hade säkert gjort nytta, har sneglat på dem i troslådan men vågar inte pga. Rekommendationerna.
Det är som väl är inte någon som står och väntar på det vikarien ska göra nu, hade inte satt någon ny på något sådant, det måste få ta lite tid i början. Jag sitter och caddar (ritar i datorn i 3d) och det finns många olika sätt att göra samma sak och nästan alla jobbar lite olika, det finns liksom inget standardiserat arbetssätt så det är ok att prova sig fram, det har jag också gjort. Det kommer säkert bli bra.
Det känns lite sjukt, idag går jag in i v30, det går fort och långsamt samtidigt. Framförallt känns det jobbigt att behöva ha nästan konstanta smärtor och hugg i 10v till, det blir bara värre och värre ju större jag och bebis blir. Än så länge orkar jag med vardagen helt ok, men i lugnare tempo och med mindre krav på mig själv. Bra dagar kan jag gå 5km med hunden på 1 timme och 15min. Brukar ta under timmen i normaltempo. Dåliga dagar tar jag mig runt 2km rundan låååångsamt med ministeg på 45min. Jag blir inte sämre av att gå i alla fall, oftast bättre och gladare.
Min sambo är programmerare och där är det lite samma grej och alla gör olika. Där är det ju ett bekymmer varje gång någon annan behöver ta över t.ex vid längre ledigheter för det är svårt att komma tillbaka och sätta sig in i hur personen jobbat. Kommer det bli samma problem för dig när du går tillbaka eller gör ni olika projekt som inte har riktigt med varandra att göra? Sambon berättade hur det tog honom någon vecka att bara läsa igenom vad kollegan gjort när han var föräldraledig