Jisses, nu sitter jag och storbölar till "min hemlighet" på tv3 Dessa förbannade hormoner! Samtidigt är det rätt skönt att vara känslosam ibland.
Jag grät också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses, nu sitter jag och storbölar till "min hemlighet" på tv3 Dessa förbannade hormoner! Samtidigt är det rätt skönt att vara känslosam ibland.
Puh, då är jag inte ensam Åh, jag börjar gråta igen när jag tänker på det hon berättade om sin pappa som önskade den där upplevelsen och när hunden slickade honom i ansiktet i slutet. Hualigen! Det var en väldigt gripande berättelse måste jag säga.Jag grät också
Men skit!!! Var på ultraljudsundersökning idag. Barnen mår bra och växer som de ska. Vilda där inne! Men tydligen är det rutin vid tvillingar att man kollar livmoderhalsen med, att den inte öppnat sig. Och där såg det inte lika bra ut.... Inlagd, risk för förtidig förlossning. Så nu ska jag ligga här och glo i taket 3-4 dagar. Så fruktansvärt tråkigt. Mår ju jättebra. Men, självklart, bra att det uppmärksammades! Vill inte föda nu!!
V 28. Så jag tänker mig att de ska hålla sig inne minst ett par månader till.Bra att de håller koll men fy vad långtråkigt det låter..! Vilken vecka är du i nu?
Ja, hoppas de inte tänker titta ut än. Får kortison för att deras lungor ska utvecklas fortare om de trots allt bestämmer sig för att titta ut!Men usch! Hoppas dom ser till att hålla sig kvar därinne ett tag till!!
Ska hålla alla tummar och tår!!
Vilken tur att dom uppmärksammade det så att dom kanske kan stanna kvar ett tag till.
Kl.
Var också hos barnmorskan idag. Fick en förklaring på varför jag mår skit, varit så trött och utmattad hela tiden. Hade jätte låga järnvärden trots järntabletter varannan dag. Så nu blir det till att öka dosen och eventuellt byta sort också.
Annars såg allt bra ut, min tapp var inte påverkad trots "förvärkarna". Skönt.
Och bebis växte som han skulle, mitten på den mittersta kurvan.
Sf mått på 27 nu i V.29.
Fick en ny läkartid tills min sjukskrivning går ut, skönt att ha det inbokat.
Ja det är ju lite tidigt för dem att komma ut! Hoppas du slipper vara sängliggandes resten av tiden.V 28. Så jag tänker mig att de ska hålla sig inne minst ett par månader till.
Ryser vid tanken på att bli sängliggande!!!! Men lite lugnare kan jag ju ta det. Jobbar heltid, eget företag hemma (tar 1-2 h per dag), 4 egna hästar + gård...Ja det är ju lite tidigt för dem att komma ut! Hoppas du slipper vara sängliggandes resten av tiden.
Ja, hoppas de inte tänker titta ut än. Får kortison för att deras lungor ska utvecklas fortare om de trots allt bestämmer sig för att titta ut!
Jag hatar järntabletter, blir så konstig i magen... Men ändå skönt att du fick en förklaring.
Blir också helt knäpp i magen av järntabletter..
Testa en annan sort om du inte redan gjort det. Niferex är väl det de flesta brukar få eftersom de flesta funkar bäst på det, men själv mår jag mycket bättre av Duroferon (som de betydligt fler reagerar negativt på jämfört med Niferex).
Tack för tipset. Jag äter Niferex, har ätit varannan dag och det fingerar sådär.. Kan bara tänka mig hur det blir nu när jag ska ta varje. Blir nog till att byta sort faktiskt..
Tack för tipset. Jag äter Niferex, har ätit varannan dag och det fingerar sådär.. Kan bara tänka mig hur det blir nu när jag ska ta varje. Blir nog till att byta sort faktiskt..
Usch, ingen rolig sits. Hoppas såklart främst på att bebisarna stannar där de är i många veckor till, men också att du får komma upp och ut liiite grann iaf.Fy vad det här är trist! Har svårt att sova i normala fall, hur ska det gå till om man inte ens får gå en runda i korridoren utan att bli tillsagd att ta det lugnt? Å med massa kortison i kroppen som gör att hjärtat rusar? Suck. Hoppas de snart kommer på att allt är bra.
Hade de gillat läget bättre om du haft en rulle att ta din "runda" med? Förstår att det känns pest. Hoppas att det är falskt alarm så att säga.Fy vad det här är trist! Har svårt att sova i normala fall, hur ska det gå till om man inte ens får gå en runda i korridoren utan att bli tillsagd att ta det lugnt? Å med massa kortison i kroppen som gör att hjärtat rusar? Suck. Hoppas de snart kommer på att allt är bra.
Bra tanke. Jag ska prata lite mer med dem idag. Antar att de först vill undersöka mig och se hur läget är idag.Hade de gillat läget bättre om du haft en rulle att ta din "runda" med? Förstår att det känns pest. Hoppas att det är falskt alarm så att säga.