Sommarföräldrar 2014

Kolakakor :d

Här har vi sett ett samband på magknip och chokladfrossa. Främst ikeachoklad.
Så nu blir det inte mycket choklad för min del, jag som är så otroligt godissugen!!

Kolakakor :d

Här har vi sett ett samband på magknip och chokladfrossa. Främst ikeachoklad.
Så nu blir det inte mycket choklad för min del, jag som är så otroligt godissugen!!
Usch då, inte kul, men skönt att ha hittat ett samband iaf.

Dotra har en kompis här och de satt och kollade i Lennart Nilssons "Ett barn blir till". Extremt underhållande att lyssna på deras kommentarer, äcklade ljud, åååååh guuuuullig-ljud och stora intresse. Skrynklig bebis är tydligen äckligt, spermier neutrala.

Mitt humör och tålamod är verkligen nere i botten idag.
Tror det blev sammanlagt två timmars sömn inatt.

Försöker sova lite men jag har svårt att somna och sova dagtid.

Mitt humör och tålamod är verkligen nere i botten idag.
Tror det blev sammanlagt två timmars sömn inatt.

Försöker sova lite men jag har svårt att somna och sova dagtid.
Ogilla. Om du får lugn och ro kanske det hjälper om du iaf får ligga ifred en stund. Lyssna på ljudbok kanske?

Ogilla. Om du får lugn och ro kanske det hjälper om du iaf får ligga ifred en stund. Lyssna på ljudbok kanske?
Tagit mig igenom dagen, väntar på att sambon ska komma ner efter tösnattning så jag kan gå ut och natta de fyrbenta.

Sen, ska jag SOVA! Mycket, länge och med minsta möjliga amning.

Vidde fick prova syrrans napp, ligger nu i min famn och är nöjd, mysigt värre och jag hoppas det kan minska amningstillfällena nattetid :)

Måste hitta en mindre napp!

Tagit mig igenom dagen, väntar på att sambon ska komma ner efter tösnattning så jag kan gå ut och natta de fyrbenta.

Sen, ska jag SOVA! Mycket, länge och med minsta möjliga amning.

Vidde fick prova syrrans napp, ligger nu i min famn och är nöjd, mysigt värre och jag hoppas det kan minska amningstillfällena nattetid :)

Måste hitta en mindre napp!
Lukas fick en napp typ efter tre dagar, tack och amen :) Mycket är ju bara snuttande.
Hoppas du får sova bra inatt!!

Lukas fick en napp typ efter tre dagar, tack och amen :) Mycket är ju bara snuttande.
Hoppas du får sova bra inatt!!
Lite mer sömn blev det, la över ansvaret på sambon.
Han lyckades inte med nappen så han fick sig några vakentimmar, men från fyra till sju fick vi alla sova :)

Orkar man packa ner båda barnen i bilen och åka till grannstaden enbart för nappköp? Blir en omständig och dyr napp :p

Lördag! Ikväll är det fest igen fast jag är inte värd den här gången. Vi satsar på måndag, 1 september låter väl bra?!

Jag har blivit lurad, fan vad bitter jag är! Har köpt mängder av grejer på fb och det har vart otroligt smidiga affärer. Så trodde jag även denna gång men tji fick jag. Åkpåsen skulle ha skickats i tisdags och det brukar ju gå fort men den kom inte denna vecka. Tänkte att jag väntar till i nästa vecka innan jag kontaktar henne, och nu finns hon inte längre på fb, vet dock vad hon heter och var hon bor (inte i närheten). Har fått kontakt med en till som blivit lurad av samma och hon har kontakt med måååånga till. Detta är tydligen inte första gången. :( Fan vad naiv man är, 700 kr åt skogen :(

Jag har blivit lurad, fan vad bitter jag är! Har köpt mängder av grejer på fb och det har vart otroligt smidiga affärer. Så trodde jag även denna gång men tji fick jag. Åkpåsen skulle ha skickats i tisdags och det brukar ju gå fort men den kom inte denna vecka. Tänkte att jag väntar till i nästa vecka innan jag kontaktar henne, och nu finns hon inte längre på fb, vet dock vad hon heter och var hon bor (inte i närheten). Har fått kontakt med en till som blivit lurad av samma och hon har kontakt med måååånga till. Detta är tydligen inte första gången. :( Fan vad naiv man är, 700 kr åt skogen :(
Men nej vad surt! Jag är också en sån där som litar på folk och betalar gärna i förskott, men det verkar finnas fler och fler bedragare.

Jo förresten, köpte en klippmaskin till hästen på Hästnet och betalade i förskott. Insåg senare att det var en ganska känd lurendrejare, men nu är jag ju detektiv så jag listade ut var personen faktiskt bodde och till slut skrev jag ett SMS till ett nummer jag hittade via olika kanaler att nu skulle jag ändå förbi den stan så jag skulle komma och hämta maskinen, eller om hon satte tillbaka pengar och då kom pengarna!

Var bor personen, kanske nån här finns i närheten?

Om du aker sa se till att kopa ett gang olika nappar. Mina barn har vatit valdigt petiga. Raphael kvaljs av napp hittills tvyarr...

(Har inga svenska specialbokstaver pa mobilen)
Blev ingen vända, mormor kom förbi och hon hade med sig en annan typ av napp, inte helt perfekt men bättre så jag avvaktar lite med att åka iväg tills jag får andra ärenden också :)

Åh vad trist :(
Kom ihåg att polisanmäla.

Jag har blivit blåst på 2500 för en sadel som aldrig skickades.. Efter det köper jag bara sadel om jag kan hämta personligen, eller tokbillig sadel via tradera hos säljare med superbra omdömen.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka