Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min första fick en sån period, så jäkla drygt! Dock hade jag pump så när han ätit klart på morgonen pumpade jag ur brösten helt och så hade vi att ge det på kvällen när det inte kändes som att det räckte och det funkade. Total produktion räcker men den var liksom lite skev. De är väl som vi vuxna, inte så hungriga på dan i värmen men jättehungriga på kvällen. Han är född i maj och det var supervarmt den sommaren också.Jag håller på att bli tokig! Min lugna, trötta bebis som ätit var tredje timme och däremellan nästan alltid sovit har förvandlats till ett matvrak av sällan skådat slag som äter konstant. Nu har han varit vaken sedan halv ett och visar inga tecken på att vilja somna, bara äta mer. Tvivlar på att han får i sig så mycket eftersom han aldrig verkar mätt och jag känner mig torrlagd som en öken. Han har gjort såhär i en vecka nu så tycker att mjölkproduktionen borde ha hunnit öka i takt med hans behov. Stod och fingrade på ersättning i affären men känner mig helt stigmatiserad från BB där amning predikades dyrt och heligt. Är detta normalt och bara att vänja sig vid eller finns det anledning att ge ersättning för att han ska bli nöjd? Jag blir knäpp om jag ska amma 6-8 timmar i sträck!!
Aj stackars dej!Hur länge har man ont i underlivet egentligen? Det har visserligen bara gått 6 dagar men det har inte blivit bättre alls, snarare mer ömt. Kan inte gå ordentligt och det gör ont även när jag sitter eller ligger.
Kommer ni ihåg att vi pratade amningsbehåar?
Jag hittar ju ingen jag trivs med och vanliga behåarna passar faktiskt nu men det funkar inget bra att "vika" ner så det blir både opraktiskt och obehagligt. Någon rekommenderade franknäppta och jag har letat med ljus och lyckta i affärerna men hittar för tusan ingen!! Bor visserligen på en mindre ort men vi har ju åtminstone både Kappahl, Lindex och hm. Tänkte ju att jag för en gångs skull skulle prova så den sitter bra och därför vill jag inte beställa på nätet. Men har ärligt talat inte hittat så många på nätet heller...
HM har BHar med brottarrygg, de är framknäppta! Det borde ju finnas på alla HM, fråga annars personalen om de kan ta in, iom att de redan har det i sortimentet kan det inte vara allt för besvärligt.Kommer ni ihåg att vi pratade amningsbehåar?
Jag hittar ju ingen jag trivs med och vanliga behåarna passar faktiskt nu men det funkar inget bra att "vika" ner så det blir både opraktiskt och obehagligt. Någon rekommenderade franknäppta och jag har letat med ljus och lyckta i affärerna men hittar för tusan ingen!! Bor visserligen på en mindre ort men vi har ju åtminstone både Kappahl, Lindex och hm. Tänkte ju att jag för en gångs skull skulle prova så den sitter bra och därför vill jag inte beställa på nätet. Men har ärligt talat inte hittat så många på nätet heller...
Sådana här tycker jag är bra på alla sätt och vis.Men har ärligt talat inte hittat så många på nätet heller...