Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snabb fråga: fick precis en stickande smärta i övre magen på höger sida som om ngt gick sönder, ngn som vet vad det kan vara eller om jag borde oroa mig?
Sv: Sommarföräldrar 2014
Jag börjar förövrigt oroa mig för att bli tvåbarnsmamma, hur orkar man? Dessutom skäms jag lite att jag skaffade ett barn till med den problematiken jag har... Får sätta min tilltro till att det kommer fungera bättre när medicinen har bättre effekt efter förlossningen.
Tora, hur klarar man av tvåbarnschocken?
Fortfarande ont, men ingen fara med plutten. Däremot hade jag både ketoner och vita blodkroppar i urinen, så misstanke om att gallan ev håller på att ta stryk och ev en begynnande UVI. Så vi får se vad odlingen säger, men vi är hemma nu iaf.Har det gått över?
Kallt och halvsött funkar bäst. Vattenmelon och milkshake. Typ.
@lillepia
Då håller de rätt bra koll på dig nu?
Det beror på vad odlingen visar och om nästa prov på mvc visar ketoner, det kunde tydligen räcka med att jag hade ätit dåligt några dagar för att kroppen skulle ställa in sig på svält eftersom jag inte har så mycket att ta av. Jag har gått upp i vikt, men väger fortfarande bara 57 kg i vecka 34. Rådet var ät allt du är sugen på