Sommarens stora Partyhits!?

Athenalover

Trådstartare
Hej alla party people! :)

Jag och några kompisar ska till bland annat Gotland i sommar och festa, men även lite andra ställen.

Vi håller på att fylla en gemensam lista på Spotify.

Så nu undrar jag vilka är de största sommar partylåtarna som man bara inte får missa i en sommar lista??

Den ska ju fungera mest som förfest lista, men jag brukar även träna till den. Så lite sköna sommar moves låtar tack! :)
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Helgens bästa låt är helt klart Avicii Wake me up!! Helt underbar ju!!! Någon mer som hört någon härlig Partylåt under Midsommarhelgen??
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Helgens bästa låt är helt klart Avicii Wake me up!! Helt underbar ju!!! Någon mer som hört någon härlig Partylåt under Midsommarhelgen??

Tror också att det kommer vara årets stora!

Även Macklemorelåtarna Thrift Shop och Can't hold us tror jag kommer spelas friskt i år.
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Avicii - Wake me up (som många sagt)
Can't hold us - Macklemore & Ryan
I need your love - Calvin Harris & Ellie Goulding
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Alla dessa låtar är inne i listan! :) Några fler roliga hits som bara är ett måste i festlistan??
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Avicii - Wake me up
Avicii/Leona Lewis - Collide
Avicii - I could be the one
Zedd - Clarity ( :love: )
Alesso vs Onerepublic - If I lose myself
Sebastian Ingrosso - Reload
Fjärilseffekten - Dansa som en idiot
Rihanna feat. David Guetta - Right now
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Jag tänker på "I don't want to party without you", tror att det är Mohombi. Inte helt säker. :)
 
Sv: Sommarens stora Partyhits!?

Jag har snöat in mig totalt på "Party Rock Anthem" av LMFAO. Kanske lite gammal, men jag älskarn'!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 814
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 795
Senast: tuaphua
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 590
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp