sommarbetes kontrakt???

Maléne

Trådstartare
Var inne på h***s häromdagen men dom hade inte ett kontrakt för sommarbete :crazy: finns det sådana färdiga att köpa någon annanstans :confused: eller har ni skrivit något eget som man kanske kunde få ?:D?

Sv: sommarbetes kontrakt???

Hittade det i en annan tråd men lyckades ej att hitta det, så tack så mycket men kan tyvärr inte läsa det, blir bara konstigt kan du ladda ner det till din data riktigt :confused:

Hittade det i en annan tråd men lyckades ej att hitta det, så tack så mycket men kan tyvärr inte läsa det, blir bara konstigt kan du ladda ner det till din data riktigt :confused:

Ja det fungerar på min dator. har du senaste Acrobat reader? Om inte så ladda ner den först.

vet ej men orkade tyvärr inte vänta och har nu beställt ett, attans glömde kolla om jag fått svar innan :crazy: typiskt mig kan jag bara säga. men tack så jättemycket ändå.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
948
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV