sommarbetes kontrakt???

Maléne

Trådstartare
Var inne på h***s häromdagen men dom hade inte ett kontrakt för sommarbete :crazy: finns det sådana färdiga att köpa någon annanstans :confused: eller har ni skrivit något eget som man kanske kunde få ?:D?

Sv: sommarbetes kontrakt???

Hittade det i en annan tråd men lyckades ej att hitta det, så tack så mycket men kan tyvärr inte läsa det, blir bara konstigt kan du ladda ner det till din data riktigt :confused:

Hittade det i en annan tråd men lyckades ej att hitta det, så tack så mycket men kan tyvärr inte läsa det, blir bara konstigt kan du ladda ner det till din data riktigt :confused:

Ja det fungerar på min dator. har du senaste Acrobat reader? Om inte så ladda ner den först.

vet ej men orkade tyvärr inte vänta och har nu beställt ett, attans glömde kolla om jag fått svar innan :crazy: typiskt mig kan jag bara säga. men tack så jättemycket ändå.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka