Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser fram imot PewDiePie iom att jag gillar hans yt kanalNu är det dags igen - en lång räcka Sommarprogram på eftermiddagarna i P1!
Först ut, igår, var Jason Diakité. Jag sitter och lyssnar nu och jag tycker att han är så jäkla fantastisk! Lyssnade ni?
Vilka Sommarpratare ser ni som brukar lyssna fram emot?
Överraskningen 2013 skedde redan den 26:e juni.
Katarina Gospic. Hjärnforskare, företagare och författare.
Sanslöst bra program.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/203032?programid=2071
Då råder jag dig att lyssna i portioner.Jag såg fram emot det så mycket och ämnet var intressant, men jag kunde inte lyssna färdigt. Hennes röst var som rivjärn i öronen på mig.
Jag ska verkligen försöka lyssna på några av dem... De jag ser mest fram emot är; Jason, Dregen, Johan Theorin, Agnes Wold, Benke samt Svante Pääbo... Sen blir väl en del tråkigare än väntat och en del positiva överraskningar...Nu är det dags igen - en lång räcka Sommarprogram på eftermiddagarna i P1!
Först ut, igår, var Jason Diakité. Jag sitter och lyssnar nu och jag tycker att han är så jäkla fantastisk! Lyssnade ni?
Vilka Sommarpratare ser ni som brukar lyssna fram emot?
Jesper Rönndahl, som hörs alldeles för lite i radio nuförtiden.
Jag ska gifta mig med Jesper Rönndahl. Han vet tyvärr inte om det ännu.
Jag ska gifta mig med Jesper Rönndahl. Han vet tyvärr inte om det ännu.
Då råder jag dig att lyssna i portioner.
Hon var en riktig ögonöppnare åt många håll.
Jag älskar Kakan såklart, och Bea Uusma ser jag fram emot på ett lite avvaktande sätt. Hon är spännande och utmanande och jobbig.
Jag brukar inte lyssna mycket alls, men har i år lyssnat på Fredrik Wikingsson som jag tyckte var intressant, underhållande och känslosamt. Rekommenderar!