Solskenshistorier wobbler finns de?

Maek

Trådstartare
Hej, Vår åring har med 99% säkerhet wobbler (mild variant). Han ska nu vila på box/sjukhage i tre månader och veterinär har iaf hopp om att han ska bli bra! Så nu vill jag höra solskenshistorier från er som fått diagnos wobbler på era unghästar där det växt bort!!

Hej, Vår åring har med 99% säkerhet wobbler (mild variant). Han ska nu vila på box/sjukhage i tre månader och veterinär har iaf hopp om att han ska bli bra! Så nu vill jag höra solskenshistorier från er som fått diagnos wobbler på era unghästar där det växt bort!!

Visste ej vad det var så fick googla. Har nog aldrig hört ngn i min hästkrets som fått detta så jag blir lite nyfiken på hur du upptäckte det och hur veterinär kommer fram till diagnosen?

Liknande trådar

Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 042
Senast: MayGrace
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: cassina
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 976
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 733
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka