Solskenshistorier wobbler finns de?

Maek

Trådstartare
Hej, Vår åring har med 99% säkerhet wobbler (mild variant). Han ska nu vila på box/sjukhage i tre månader och veterinär har iaf hopp om att han ska bli bra! Så nu vill jag höra solskenshistorier från er som fått diagnos wobbler på era unghästar där det växt bort!!

Hej, Vår åring har med 99% säkerhet wobbler (mild variant). Han ska nu vila på box/sjukhage i tre månader och veterinär har iaf hopp om att han ska bli bra! Så nu vill jag höra solskenshistorier från er som fått diagnos wobbler på era unghästar där det växt bort!!

Visste ej vad det var så fick googla. Har nog aldrig hört ngn i min hästkrets som fått detta så jag blir lite nyfiken på hur du upptäckte det och hur veterinär kommer fram till diagnosen?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud