Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är dyrt som skam. Mitt går på 3900 trots 25 procents rabatt - och trots att jag valde relativt billiga glas och utan polarisering. Dock valde jag märkesbåge (eller rättare sagt, märkessolglasögon som de byter glas i.)Det låter som att ni är eniga Jag måste ta och skaffa mig ett par. Hoppas bara inte min syn har förändrats så mycket, har inte råd att köpa nya vanliga glasögon också
Nej, det är dyrt som skam. Mitt går på 3900 trots 25 procents rabatt - och trots att jag valde relativt billiga glas och utan polarisering. Dock valde jag märkesbåge (eller rättare sagt, märkessolglasögon som de byter glas i.)
Visst ja, det glömde jag. Synoptik är det väl som har det erbjudandet. Det är ju skitbra.Huvaligen. Men nu bokade jag en tid i alla fall. Tydligen får man solglajjorna på köpet om man köper vanliga glasögon för minst 1500 så det löser sig väl på ett eller annat vis.
Undra om det är sådana jag har. Dom är jättebra. Just att dom täcker även åt sidorna. Mina är också polariserade. Kostade 399kr när jag köpte dom för tre år sedan.Jag längtade i många år efter ett par slipade solglasögon.
Ända tills jag hittade "suncovers", som är solglasögon anpassade att använda över de vanliga glasögonen...
Jag har även haft såna solglas som man fäster på de vanliga glasögonen, men suncovers är det bästa jag haft! Minskar även på ljuset som kommer in från sidan.
Jag har och jag älskar dem! Perfekta när jag kör bil eller vill läsa böcker i hängmattan på sommaren. Skulle inte klara mej utan dem under sommaren, men tycker jag har blivit mer ljuskänslig det senaste året och har alltid solglasögonen i väskan så jag kan byta glasögon när det behövs.Bu eller bä? Någon som har?
Eller hur gör ni andra glasögonbärare som inte använder linser?