Söker "XP"

E

ecssory

...under "datorer" och får inte upp en enda träff?

Min fråga:

Kan man ladda hem xp lagligt och få licensnyckel över nätet eller måste man ta sig till butik och köpa skivorna?

Eller är det så snuskigt dyrt att det lönar sig att köpa ny datorn och få det på köpet?

Sv: Söker "XP"

En OEM licens kostar ca 1000 kr.

Du kan inte ladda ner den lagligt eftersom det finns ingen butik som erbjuder en sådan licens.

Senast ändrad av en moderator:

Jaha, nähä inte det, tack för svaret!

PS vad står OEM för?

Hon ska ha en vanlig användarlicens. Det är klart att hon kan köpa det i vilken affär som helst som säljer programvara.

Till TS: På den sida jag länkade till kan du i alla fall ladda ner Vista och köpa licens på nätet. Det borde finnas ett XP om du letar lite på sidan. Just nu lanserar de ju Vista så XP är väl väl gömd.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 059
Senast: Nixehen
·
Övr. Hund Hej, ny här på forumet! Hur som helst, det som blivit för mig är att min sambo tvingade på mig en hund förra året då hen lovade att jag...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 959
Senast: lilstar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 738
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar