Söker till IDOL imorn!!!

kaffekart

Trådstartare
Några tips för den som varit på IDOL tidigare kanske


Alla tips välkomna!! Börjar bli lite nervös faktiskt!
 
Sv: Söker till IDOL imorn!!!

Lycka till!!!
-Spar på rösten
-Ta med varm dryck i termos
-Halstabletter
-Halsduk
 
Sv: Söker till IDOL imorn!!!

Var beredd på lååång väntan i kön. Många omtagningar också när programledarna säger fel osv. Ha med dig en liten spegel om du vill bättra på smink och hår, för toaletterna är totalt proppfulla med hysteriska tjejer.
Ni kommer in i en hall där man får vänta tills någon hämtar upp 7 st (tror ja det var) och så får ni sitta på stolar som står bredvid varandra på rad i ett litet rum , sedan får en och en gå in till en av jurygrupperna som sitter i olika rum. (det är inte riktiga juryn det antar jag att du vet) du får stå på Idolmärke och sjunga med kameror upptrycka i ansiktet och dom säger typ "tack du har gått vidare " eller "nej tack du har inte gått vidare" sen får man åka hem. Om du gick vidare så ska du dit nästa dag och stå i kö igen och får då sjunga för riktiga juryn.

Om du gått vidare från första dagen så är du antingen, jätte bra, eller superkass (bra tv) :p
 

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
466
Senast: Karfitsa
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 537
Senast: Pilot
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 976
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp