Söker en film.

B

buqette

Hallå jag håller på att leta ihjäl mig efter en film från you tube som någon visade här på buke för ett tag sedan . Det var en kvinna som red utan sadel och träns i någon uppvisning och det var helt otroligt .

Någon som vet vad jag menar för film ? Finns säkert många sådana men i just den här filmen sa speakern att hon red den här ritten till minne av någon.

Sv: Söker en film.

Ja precis det var den jag menade.:) finner inga ord......

att rida så är det jag drömmer om på natten..

Man bara ryser av välbehag - och avund för vem skulle inte vilja kunna detta med sin häst.

Ps Har ni kollat in Elanor i Trailtråden. De är också ljuvliga.

Jag har prövat!!!! Det gick inget vidare..hi hihi men jag kan skapligt med sadel och utan träns... min balans är inget vidare!!! men som sagt med ett tunt rep eller liknande runt halsen och inget annat...det går om man över skitkul!!!

Åhh vad duktiga de är??? Hur sätter man in en filmsnutt på youtube??? nån som vet??? Text som står hur får man dit det... man måste va expert eller???

Åhh vad duktiga de är??? Hur sätter man in en filmsnutt på youtube??? nån som vet??? Text som står hur får man dit det... man måste va expert eller???

När du är inloggad så finns det en gul knapp i uppe i högra hörnet som det står "upload" på.
Klicka på den och fyll i titel, text osv.
Klicka på "upload a video", bläddrar fram filen och klicka på "upload video". Sen är det bara att vänta :) (tänk på att filmen inte får vara längre än 10 min eller att filen är större än 1024 MB )

Hoppas du förstod :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 323
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 619
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 878
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025