Södertälje-Hund

Sv: Södertälje-Hund

Sjöhaga Hundpensionat finns ju!

Där gick jag på kurs med min hund när hon var valp 1997(har bott i Nykvarn när jag fortfarande bodde hemma). Det är ett jättebra ställe i mitt tycke! Birgitta och hennes Dobermann Dolly är supergulliga båda två! :)

Sjöhaga

*rekommenderas* :)

Sen finns ju Basta strax utanför Nykvarn också(mellan Nykvarn och Järna)!

Det finns ett hunddagis i Viksängen också om du bara ska ha hunden där dagtid. Tror att det är öppet 7-18, har bara hört positiva skaker om det.

En på jobbet hade sina hundar där ett tag, men eftersom de stängde så tidigt så kunde hann hon knappt hämta dem så hon var tvungen att byta och hon står nu på sjöhaga som sentenced rekommenderade. Det ligger ut mot Pershagen. Två kompisar praoade där och de trivdes jättebra.

Sen finns även basta arbetskooperativ. Jag har varit där och kollat och det är extremt snyggt där, men för långt för mig att åka med hund.

hahaha... ja gick in på sidan för skojs skull och när ja tryckte på "gästbok" kom en porrsida upp :eek:

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 738
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?