"sockerbitar" var kan man köpa?

Sv: "sockerbitar" var kan man köpa?

Jag vet personligen inte något speciellt företag som säljer, men gå ut på t.ex. www.google.se och sök på "hindermaterial", "sockerbitar" eller "hinder" så hittar du nog länkar :)

kolla safety-system de brukar ha de mesta inom hindermaterial!

Sv: \"sockerbitar\" var kan man köpa?

gullmyra hinder säljer det äkta blocket (safety systems är så fula och fykantiga tycker jag)
just nu ligger gullmyras hemsida nere men man får rabatt om man köper fler sockerbitar/block på smama gång.. typ köp 5 få det 6:e gratis lr så..
här är telefonnumret så kan du ringa å höra med dom vad dom tar och om de levererar hem :)
0171-44 80 36

okey hehe men kan du nt skriva deras hemsida ifall dom ändrar den så man kan se den när den kommer upp igen elelr bytar dom adress helt?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 478
Senast: Halcyon
·
Hundhälsa Jag har precis hämtat ut Alvedon till hund som opererat bort en juvertumör. Den ordinerade dosen för oral suspension (24 mg/ml) är 0,5...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Philosophia
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
Utrustning Är det någon som har något bra tips på hur man bygger hinderstöd eller "sockerbitar"?
Svar
8
· Visningar
949
Senast: LizaGood
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Dressyrsnack 17