Bukefalos 28 år!

Bygga hinder

Utgå från höjden du behöver, så blir det enklare. Jag har några låga hinderstöd som vi har gjort själva.
1694767790889.png

Numera är de vitmålade.

Vad det gäller sockerbitar så använder jag främst köpta block, men jag vet att det finns många som använder Ikeas potta "Lilla".
 
Hittade en tråd från 2013 med OTROLIGT kreativa byggprojekt när det kommer till hindermaterial. Denna är lite färskare så jag öppnar upp den igen och hoppas på att det finns ännu fler kreativa människor som vill dela med sig av sina projekt. Vad köpte ni för material? Vad blev slutsumman?
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
597
Senast: Mia_R
·
Anläggning Jag har flera mindre sommarhagar och kom inatt på att det hade varit väldigt praktiskt med en ligghall som var flyttbar. Vi har en...
Svar
7
· Visningar
512
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Hästnyheter En fälttävlanshäst behöver ha en bra grundkondition för att orka den ansträngande terrängen och ha energi kvar till den avslutande...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter David Hassel i Halmstad tycker att det är bättre att hans dotter och hennes kompisar tränar med sina käpphästar än sitter med sina...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp