Vem håller reda på nerräkningen????
En av de allra viktigaste frågorna, faktiskt.
En av de allra viktigaste frågorna, faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är tvärtom! Jag äter gärna sötsaker som kakor och bullar, men jag tycker riktigt illa om sötad mat.Det där med socker är konstigt.
Även jag kan vilja trycka i mig - fast det egentligen inte är gott ens! Smakar jag ordenligt på det är det egentligen rätt äckligt. Men det slinker ner...
Däremot är det godare med sötad mat. Hönökaka är extremt gott - speciellt om man har insulinkänning. Och det är ju väldigt sött. Äter jag en macka vill jag ha en till. Fast jag ju vet att det bara är hjärnan som luras. Det finns inget i det där brödet jag behöver, när väl blodsockret kommit i vettig nivå igen.
Som sagt - socker är konstigt.
Och där fick jag bekräftat vad jag misstänkt.Jag tror att jag sover betydligt bättre. Fick det rekommenderat av en läkare och det verkar fungera!
Kul att så många är på!
Räknar vi från första januari blir det ju enkelt att hålla koll på dagarna. Sen får väl de som börjar senare lägga på dagar bara?
Fast alla behöver ju inte köra 100 dagar heller. Det gör man som man vill.
Jag är med här:
https://www.facebook.com/events/444470989069605/
Vet hur det känns och då är jag inte ens en cola drickareSååå jag vill ha godis idag Bullar, choklad och en stor 2-liters cola. Kommer bli tufft idag
Japp.Sååå jag vill ha godis idag Bullar, choklad och en stor 2-liters cola. Kommer bli tufft idag
Heja oss!Tackade nej till skumtomtar idag - trots att jag älskar dem.
Heja oss!
Jag är tvärtom! Jag äter gärna sötsaker som kakor och bullar, men jag tycker riktigt illa om sötad mat.
Sött bröd - som Hönökaka - undviker jag så långt det är möjligt och även maträtter som är sötade. Jag gillar tex sill i alla former, men har problem med att den så ofta är så söt.
Oftast inte. Det ställer krav på maträtten för att jag ska gilla det. En del frukt i en del (grönsaks)sallader gillar jag rätt ofta.Gillar du inte heller frukt i mat, typ russin och aprikoser?