Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte också matta, min mamma hade en snygg smal och lång matta längsmed vasken och bänken. Mysigt att stå på vintern och gick att tvätta som vanligt. Jag tycker det är helt värdelöst med matta under bord. Snyggt men för opraktiskt.
Visa bifogad fil 109200
Sen gillar jag tapeter med stora mönster. Denna har jag köpt men inte satt upp än, jag vill ha den i dumma vrår som utfyllnad med en planta framför.
Kom på att det finns ju plastmattor! Inte hittat nån dösnygg hittills men kanske finns…
Fin tapet!
Min svärmor som är riktigt estetisk propagerar hårt för en magenta väggNu är ju inte det här ett kök men alltså hur drömmigt? (letar inspiration till väggfärg)
Visa bifogad fil 109188
Jag har faktiskt plastmatta i köket. Dösnygg vet jag inte om den är, men jag är nöjd med den och den känns inte tråkigt plastig.Kom på att det finns ju plastmattor! Inte hittat nån dösnygg hittills men kanske finns…
Fin tapet!
Min svärmor som är riktigt estetisk propagerar hårt för en magenta vägg
I vår lägenhet. De har en röd nyans i sitt kök som är jättesnygg. Men jag har inte ens tänkt på den
Det kanske inte heter magenta googlade nu ockra röd är det ju..tur vi blev sjuka över julJa nej, just magenta hade nog gett mig huvudvärk Jag gillar färg men mjuka sådana.
Köp en matta som går att tvätta i maskin Typ i bomull, då är det inte så dyrt heller.En matta hade ju varit perfekt också men just det känns ju hopplöst med småbarn och mat
Den inredaren kan få komma hem till mig tack, med precis allt på bilden.
Kanske förklarar varför jag inte är någon beundrare av vårt sjukhuskök
Vilket ha-begär jag fick för en sån nu till mitt nya matrum...Om du har behov av möbler har jag en byrå och en kanapé i nyrokoko som jag måste sälja "Sjukhus" är det sista du tänker på när det gäller dem!
Vilket ha-begär jag fick för en sån nu till mitt nya matrum...
Det finns! Rotar i minnet efter designern, hojtar om jag kommer på det.Kom på att det finns ju plastmattor! Inte hittat nån dösnygg hittills men kanske finns…
Fin tapet!
Det finns! Rotar i minnet efter designern, hojtar om jag kommer på det.
JAA!Pappelina?
Jag hade absolut kunnat leva med det köket, tycker det var snyggt. Enkelt, klassiskt och tidlöst. Vill man ha mer färg kan man måla en vägg, ha roliga gardiner och liknande. Det golvet var mycket snyggtTack för alla tips!
Vi hade vitt kök i lägenheten, dock var det ett väldigt litet kök. Några glasluckor och så speglar på luckorna. Gjorde stor skillnad.
Om vi behåller det vitt funderar jag på att bara köpa några glasluckor. Det gör ju stor skillnad. Vi har en drös med fina glas och porslin som kan stå där. Stöket kan få vara i andra skåp och lådor. Särskilt skåpet ovanför micron stör mig, det vore finare i glas, sen det till höger om kyl och frys skulle kunna bli en fin vinhylla.
Köper vi nya beslag vore det ju dröm om man kunde hitta några med samma mått.
Dörröppningen mot hallen är ju vägg, där kommer det att målas. Andra sidan av köket ser ut såhär, dvs mycket vägg och möjlighet till fin gardin.
Visa bifogad fil 109149
Köp en matta som går att tvätta i maskin Typ i bomull, då är det inte så dyrt heller.
Vi som har fyra hundar behöver också en matta som tål lite och framförallt går att tvätta i maskin. Köpte denna från Ellos men finns massor av andra varianter. Går ju att ha två olika och byta medan den ena är i tvätten