Snygga dressyr schabrak

hej letar för fullt efter snygga dressyrschabrak...inte mias gärna eskadron och equiline...men hittar ingen internet butik som säljer...kom gärna med fler förslag på snygga schabrak och gärna va man kan köpa dem :bow:

Sv: Snygga dressyr schabrak

nä, equalityline säljer equiline.

eskadron/pikeur är tysk, och svenska agenturet har hansbo. :)

Vart kan man beställa Isabell werth schabraken? PM:a gärna! :D

(Har kollat på horze men där har de inte de färgerna jag vill ha :p)

Jag är faktiskt jättenöjd med mitt Horzeschabrak av dressyrmodell ^^. Det blev supersnyggt på min häst.

jag gillar mitt euro star, köpt från tyskland

07112006.jpg

anna scarpati har riktigt snygga shabrak :d
Och jag gillar mina Showmaster-shabrak skarpt, nyligen fått hem ett beiget, ett grått o ett grönt som jag har som finshabrak :d!

Jag är faktiskt jättenöjd med mitt Horzeschabrak av dressyrmodell ^^. Det blev supersnyggt på min häst.

Me to! Köpte ett för första gången för ett tag sedan. Tog ett vaniljfärgat med brunt kantband och brun brodyr på. Blev förvånad över hur snyggt det var för de otroligt små pengarna! Kostade ju ingenting!

Har däremot bara hunnit tvätta det 1 gång hittills så jag vet ännu inte hur pass hållbara de är, men det verkar helt ok. Jag kommer garanterat köpa fler nu när de dessutom är på rea :eek:

beror på om du kan vänta till Falsterbo?
Finns ett helt tält dät fyllt med schabrak,:bump:
där hittar man mig dreglandes.. :d:love:

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 836
Senast: mamman
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat