Snygg Kavaj? Visa här!

fjordtokan

Trådstartare
Jag vill köpa ny kavaj men vet inte vad jag vill ha än:o Men tänkte om alla lägger ut bilder på sin kavaj här så kanske jag kan komma på nått :p

Tackar!:bow:

P.S Udda färger är väldigt välkomma!

Sv: Snygg Kavaj? Visa här!

Jag har en Euro-star Pia, jättenöjd. :love: Snygg och skön, fick den i julklapp förra året.

IMG_2660.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/Prince/prisutdelning.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/Prince/trav-5.jpg

Jag har en Pikeur Diana. Har tyvärr ingen bild men det finns ju massor på nätet...Jag älskar den iaf!:love:

Jag tycker Pikeur Diana och Doreen är jätte snygga, de är väll ganska klassiska dock.
Själv har jag en Victor Hugo Dressage, har dock hittills inte kommit till användning :p .
Kanske blir det nästa år.

Pikeur överlag är supersnygga :love: Har dock inte hittat min stl än :p (har väl inte letat så jättenoga heller)

Har du bild på Victor Hugo kavajen?

En Pikeur Diana!!!:love: Helskön och jättejättesnygg!!!

jag ska köpa mig en scarlett, helt suverän för mig om är kort. Vanliga kavajer går så långt ner på mig att mina ben ser ut som små tjocka taxben :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 289
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: Amha
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
16 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024