Snygg fotosida?

escodobe

Trådstartare
Jag vill göra en bildserie om Ceasars första år, med bilder och lite text.
Finns det någon SNYGG sida? Photobucket är ju inte så läckert direkt?
 
Sv: Snygg fotosida?

Tja, det finns alltid http://www.flickr.com där kan du ladda upp bilder och lägga till nyckelord och beskrivningar. Det finns även möjligheter för kommentarer. Det går även köra bildspel via webben på sidan.

Annars kanske det är mer en blogg sida du skall ha för det går att på många lägga in bilder i inläggen. Jag gillar http://my.opera.com/toyshot för det går även att ha ett fotoalbum på den.

Eh, finns säkerligen flera att välja på... :) Bara leta och prova...

//ToyShot
 
Senast ändrad:
Sv: Snygg fotosida?

Kom på en sak till att kör man en server eller hyr lite hosting finns det ett program som heter Gallery2 som är för både publicera och lägga upp bilder.

Kanske inte det snyggaste men det fungerar och det är det jag själv kör på min server.

//ToyShot
 

Liknande trådar

Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 804
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet hur man kan göra rent och snygga till en gård med plattor som blivit vildvuxen? Har fått tips om högtryckstvätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 635
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
1 028
Senast: MissFideli
·
Relationer Har ni tips på snygga mjukisbyxor? Mina ser gräsliga ut och med en ny dejt vill man se lite fin ut även om man har mjukisbyxor 😅
2
Svar
36
· Visningar
2 816
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp