Och sa har sag det ut dar jag rakade komma lite narmare an en dm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur såg det ut o. 14 dagar?Och sa har sag det ut nar jag tagit bort det, med det nast minsta munstycket (ryobi 15) och cirka 1 - 1.5 dm fran staketet.
Visa bifogad fil 126027
Hur såg det ut o. 14 dagar?
Nä för det brukar blöda igenom särskilt om det är typ tusch. Varje vecka skickar vi tillbaka gods till kunderna för de kladdat på det... hur du än gör gör att ta bort det kommer det tillbaka om 14 dagar.Menar du, "Hur sag det ut efter 14 dagar?"
I sa fall kan jag inte svara pa det da jag tog bilden i gar precis efter att jag var klar och det var jatte blott. Om ett par dagar ska jag "stain" (olja? betsa? whatever) hela staketet pa utsidan igen, sa forhoppningsvis blir det ingen storre skillnad nar det ar klart.
Nä för det brukar blöda igenom särskilt om det är typ tusch. Varje vecka skickar vi tillbaka gods till kunderna för de kladdat på det... hur du än gör gör att ta bort det kommer det tillbaka om 14 dagar.
Ok. Får hälsa chefen vi får köra med högtryck...Det har kommer inte tillbaka da jag, med hogtrycks tvatten, har "slipat" av ytskicktet pa traet dar fargen spreyats pa. De flesta grafittis ar spreyade med en "enamel" baserad spray paint da det ar det ar den spray farg som torkar fortast ... och dessutom ar svarast att fa bort.