Ni som säger högtryckstvätt, får ni inte med sanden/ jorden emellan som håller stenarna på plats? Jag har gångar med plattor (ios inte sådana som TS) men hade jag gått loss med högtryckstvätten hade allt sand som ligger emellan skjutits bort.
Plattorna ligger for nara varandra och man har inte det minsta munstycket som far den skarpaste stralen och, som
@Hermelin sager sa far man se till att man inte spolar just dar i den riktningen. Stralen ar tillrackligt "vass" for att enkelt kunna riktas dit man vill ha den och plattorna ligger tatt sa for att rikta stralen dar sa kommer man inte under, eller ens i mellan ordentligt, men ograset ryker.
Jag anvander nastan alltid munstycke nummer 2 men ibland nummer ett, de tva minsta stralarna som har hogts tryck ... nummer 1, den allra skarpaste stralen, river sonder for mycket aven pa lite avstand, sa jag kommer att kora nummer 2 pa plank staketet for att ta bort grafitti och halla ett ganska stort avstand till staketet tills jag ser exact nar sprayfargen forsvinner.
Har faster mossan ordentligt under vintern nar det regnar och ar blott tillrackligt ofta och mycket for att vi alla, fran norra Californien till sodra Alaska bor i "Pacific Temperate Rainforest" den storsta "temperate" regnskog i varlden.
Har faster mossa pa allt, och cementen pa garage uppfarten ar nu nar det inte alls regnar bara svart ... men om det far vara blir det snor halt om det far bygga pa en vinter till, sa det behovs rengoring varje sommar/host for att man inte ska halka ihjal sig.
Dar kor jag ett "munstycke" som ar stor som en storre tallrik och som snurrar och gor rent i en diameter som en skollinjal ungefar, sedan far jag ta ett litet munstycke for att fa bort ogras mellan betong blocken om det behovs.