Sv: snubblar
Är du synsk?
Är du synsk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju redan sagt att jag INTE betäcker hästen om det är så att den inte orkar. Sånt kan man inte avgöra utan att ha sett hästen.
Du ska inte hitta på att jag sagt saker jag inte sagt. Jag har sagt att jag ska prata med veterinär och jag litar inte alls på okända människor på ett forum. Vare sig du gillar det eller inte. Mitt liv, min häst, mitt beslut!!
Jag frågade om man kunde använda henne till avel. Då sa hon nej, gör inte det.
Du har sagt att du kommer betäcka hästen och att det inte gör något om den har skitont i flera månader eftersom du SKA ha ett föl.
Säger samma sak igen, om det är så att min veterinär inte tycker att hästen kan betäckas ska den inte det annars tvärtom. Förstår ni eller behövs en mera utförlig förklaring???
Jag har ju redan sagt att jag INTE betäcker hästen om det är så att den inte orkar. Sånt kan man inte avgöra utan att ha sett hästen
Du ska inte hitta på att jag sagt saker jag inte sagt. Jag har sagt att jag ska prata med veterinär och jag litar inte alls på okända människor på ett forum. Vare sig du gillar det eller inte. Mitt liv, min häst, mitt beslut!!