Uppdatering: besök på SöS idag för "födselplanering" eller vad det kallades. Jättefin läkare, trots att hon var Max 15 år gammal.
Jag är känslomässigt manglad och har störtbölat efter att ha gått igenom händelseförloppet från förra gången, och det konstaterades att man missat den uppföljning som skulle ha gjorts.
Vi ska på psykologsamtal båda två (partnern höll på att svimma när han skulle berätta om sin upplevelse och fick lägga sig i en gynstol:D ) och sen tillbaka.
Jag ska få besked om när och ett datum för snitt senare i veckan.
Det ska även planeras in uppföljning för samtal efteråt redan innan.

Alltså jag känner någon som mådde kopiöst illa under fruns förlossning, han blev så dålig att han fick lägga sig i ett hörn inne i förlossningsrummet, det visade sig vara blindtarmsinflammation.

Frågan är om inte Herr Hyacinth i gynstol under snittplaneringen slår det. :angel:

:D han är ju så... petit också:D

Alltså jag känner någon som mådde kopiöst illa under fruns förlossning, han blev så dålig att han fick lägga sig i ett hörn inne i förlossningsrummet, det visade sig vara blindtarmsinflammation.

Frågan är om inte Herr Hyacinth i gynstol under snittplaneringen slår det. :angel:

Han får ju lite svårt att toppa det vid förlossningen sedan även om jag känner att en blindtarmsinflammation i samband med förlossning spelar i samma liga iaf.

Om vi bortser från integritet och sånt skulle jag kanske kunna sälja biljetter? Live-länka till youtube?

Men jag lovar att ge en Bra rapport efteråt, blir det helt odramatiskt (fet chans med oss två inblandade) så kryddar jag upp det lite. För showens skull.
Jag skulle lita på Herr H om jag var du. :up:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: MML
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 929
Senast: Milosari
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar