Men ev börja kolla intresset för biljetter till spektaklet..?
Jag har hört att barn är dyra i drift... kanske fixa en grundplåt till körkort och bil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ev börja kolla intresset för biljetter till spektaklet..?
Det hade min unges pappa! Helt surrealistiskt.Han får ju lite svårt att toppa det vid förlossningen sedan även om jag känner att en blindtarmsinflammation i samband med förlossning spelar i samma liga iaf.
Samma som min kollega då! Han behövde mer hjälp än frun under förlossningenDet hade min unges pappa! Helt surrealistiskt.
En händelse som kan se ut som en tanke.Samma som min kollega då! Han behövde mer hjälp än frun under förlossningen
Så kan det vara. Tänk att män ALLTID ska stjäla arenan. Som Herr @Hyacinth då.En händelse som kan se ut som en tanke.
Inte ens gynstolen får man ha ifred!Så kan det vara. Tänk att män ALLTID ska stjäla arenan. Som Herr @Hyacinth då.
Ni är nåt på spåren!
Patriarkala strukturer på förlossningen!
"Åh nej, ingen ser mig"
Svimmar/blindtarm/kräks/gråter
Först lite mansplaining där han förklarar att det inte gör så särskilt ont, bara man hanterar smärtan på rätt sätt.
Slappna av, så gör det inte så ont.
Det är heeeeelt naturligt.
Det här har kvinnor gjort i alla tider!Slappna av, så gör det inte så ont.
Det är heeeeelt naturligt.
Det här har kvinnor gjort i alla tider!
Som vanligt.ATtans! Du hann först.
Som vanligt.
Svärfar svimmade på svågerns förlossning Han vaknade upp på en bår bredvid med ett glas saft och smörgås och en fru som svor över utebliven stöttningNi är nåt på spåren!
Patriarkala strukturer på förlossningen!
"Åh nej, ingen ser mig"
Svimmar/blindtarm/kräks/gråter
Som Paolo Roberto: ”Vi gick på alla kurserna. Jag kan förlösa ett barn, det är bara att föda, jag har kompetensen”, och ”Som kampsportare vet man att när du inte andas, då gör det ont. Jag fick faktiskt väldigt mycket beröm under förlossningen. Man är van vid att hantera smärta och man hetsar inte upp sig, utan man andas”.
Först lite mansplaining där han förklarar att det inte gör så särskilt ont, bara man hanterar smärtan på rätt sätt.
Jag fick faktiskt väldigt mycket beröm under förlossningen. Man är van vid att hantera smärta och man hetsar inte upp sig, utan man andas”.
Visst ja, det hade jag glömt.Som Paolo Roberto: ”Vi gick på alla kurserna. Jag kan förlösa ett barn, det är bara att föda, jag har kompetensen”, och ”Som kampsportare vet man att när du inte andas, då gör det ont. Jag fick faktiskt väldigt mycket beröm under förlossningen. Man är van vid att hantera smärta och man hetsar inte upp sig, utan man andas”.
En smula oklart. Men givetvis var det väldigt skönt för honom att han kunde hantera smärta när hans partner födde barn. Annars hade han ju haft det jättejobbigt, stackars liten.Menar han att han hade ont under förlossningen och andades sig igenom den?!?