Snart kommer min bebis!

Kissing Spine

Trådstartare
På söndag flyttar hon äntligen äntligen hem. Men vad ska jag tänka på? Första valpen för mig men mamma har haft flera hundar tidigare, och har en nu.

(bild kommer så fort photobucket behagar öppna sig)

Sv: Snart kommer min bebis!

IMG_2086.jpg

IMG_2112.jpg

Åhh vad roligt, och vad söt! :)

Om fyra veckor sitter jag här med min lilla. :love: Men det känns som en evighet tills dess. :(

Har jag turen kommer en trefärgad sheltie hem till mig om tre veckor.. skall iväg och kolla på onsdag.. "Längtar"

Den här sötnosen kom hem till mig i onsdags :love:
vi2.jpg

Bild-013.jpg

Bild-019.jpg

Bild-007.jpg

Det man ska tänka på är väl att ta det lugnt, låta vovven titta runt och sen låta den sova för de brukar vara väldigt trötta efter resan!

Ååh, jag håller tummar!!

Mysgrisen; Jag vet inte än :angel:. Det som känns starkast nu är Lovis, men det kan ändra sig snabbt ;).

Blueeyes; sötnos!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 540
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar